loading...
والیبال آی آر | تخصصی ترین سایت والیبال
Amirreza بازدید : 52 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)

با سلام خدمت شما کاربران والیبال ایران

 

بعد از چند ماه غیبت به دلیل یک سری مسائل متاسفانه نتونستیم سایت رو آپ کنیم ! و واقعا پوزش می طلبیم !

ما دوباره بازگشتیم با اخبار و حواشی و مسائل آموزشی و ... والیبال !

 

با تشکر از حمایت های شما !

Amirreza بازدید : 23 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (1)

والیبال ایران: گرمای هوای تهران لهستانی ها را که به گفته مربی شان قهرمان جهان هستند و از هیچ تیم هراسی ندارند را حسابی کلافه کرده است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ تیم ملی والیبال لهستان که این روزها جهت برگزای دوگانه دوم خود با تیم ملی والیبال کشورمان در تهران بسر می برد، با دستور استفان آنتیگا به جای برگزاری تمرینات صبح امروز خود در سالن 12 هزارنفری آزادی در هتل المپیک به انجام تمرینات کششی پرداخت.

Amirreza بازدید : 43 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

والیبال ایران: یکصد علاقمند محیط زیست با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان در حرکتی نمادین در روز بازی ایران و لهستان در چارچوب لیگ جهانی والیبال اقدام به پاکسازی سالن مسابقه خواهند کرد.


Amirreza بازدید : 39 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

والیبال ایران: ثبت تصویری زیبا در حاشیه بازی چهارم تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ در حاشیه دومین دیدار خانگی تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت های لیگ جهانی 2015 تصویر بسیار زیبایی از یکی از حامیان اصلی تیم ملی والیبال کشورمان به ثبت رسیده است. مردی که با وجود خستگی زیاد تا لحظه آخر به حمایت از بلندمردان والیبال ایران پرداخت و هیچکس چهره او را ندید.!

 

Amirreza بازدید : 42 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

والیبال ایران: تیم ملی والیبال آمریکا بامداد امروز تهران را ترک کرد و ملی پوشان والیبال لهستان وارد کشورمان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال آمریکا که برای دو دیدار در هفته ششم لیگ جهانی با ایران به تهران آمده بود، ساعت چهار و ۴۰ دقیقه بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را ترک کرد تا برای دو مسابقه با روسیه عازم این کشور شود.

Amirreza بازدید : 35 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

والیبال ایران: با درخواست فدراسیون جهانی والیبال، طی دو روز آزمایش کنترل دوپینگ از 5 بازیکن ایران و 5 بازیکن آمریکا صورت گرفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر رامین طباطبایی سخنگو و قائم مقام دبیر کل ستاد کنترل دوپینگ ایران گفت: همکاری خوبی بین ما و نهادهای جهانی وجود دارد و بر همین اساس قبل از رقابت ایران و آمریکا در چارچوب مسابقات لیگ جهانی درتهران طی دو روز آزمایش کنترل دوپینگ از پنج  بازیکن ایران و پنج بازیکن آمریکا صورت گرفت و برای آزمایشگاه کلن آلمان ارسال شد.

Amirreza بازدید : 51 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران از فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی 14 بازیکن ایران برای دو دیدار با آمریکا در هفته ششم لیگ جهانی اعلام کرد.

Amirreza بازدید : 39 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران تیم ملی والیبال کشورمان فردا در اولین دوگانه خود در دور برگشت لیگ جهانی به مصاف تیم صدرنشین آمریکا خواهد رفت. محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان دیدارهای خانگی  را به دلیل بالا بودن توقعات مردم از والیبالیست ها سخت دانست و در این خصوص به خبرنگار والیبال ایران گفت: همان مقدار که این مسابقات برای تیم های دیگر سخت است برای ما نیز دشوار می باشد. شش بازی سخت خارج از خانه داشتیم حال تیم وارد ایران شد و با سیل عظیمی از توقعات مواجه شده است. مردم و خانواده والیبال انتظار دارد که در همه بازی های داخل ایران پیروز باشیم که این انتظار درستی نیست.

Amirreza بازدید : 58 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ تیم های والیبال ایران و آمریکا روزهای جمعه و یکشنبه ( 29 و 31 خردادماه جاری در سالن دورازده هزار نفری آزادی تهران اولین دوگانه دور برگشت خود در رقابت های لیگ جهانی 2015 را برگزار خواهند کرد. یانکی ها هم اکنون با کسب 17 امتیاز و 6 برد خانگی صدرنشین گروه هستند و تیم ملی والیبال کشورمان نیز با کسب 7 امتیاز از 6 دیدار خارج از خانه خود در دور رفت در رده سوم قرار دارد.

Amirreza بازدید : 70 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران: سایت فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) که در پایان هر هفته از رقابت های لیگ جهانی 2015 اقدام به انتخاب 5 اتفاق ویژه و برتر این رقابت ها می کند، اینبار حرکت زیبای سعید معروف در بازی دوم مقابل روسیه را بین 5 گزینه برتر خود قرار داده است.


Amirreza بازدید : 910 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (1)

با سلام خدمت دوستان عزیز !

این جلسه به شما تکنیک مهم و ضروری پنجه زدن رو به شما دوستان و علاقه مندان والیبال آموزش میدیم!

برای آموزش با ما به ادامه مطلب بیاید !

تکنیک پنجه رامیتوان دقیقترین ومهمترین تکنیک والیبال محسوب نمود . اگربازیکنی این تکنیک رابه خوبی فراگیرد درفاکتورهایی مانند تعیین مسیر توپ , سرعت توپ , محل فرود توپ , هدف گیری دقیق و....بسیارموفق خواهد بود.شاید به نظر برسد فقط افرادی که درزمین نقش پاسوری رابه عهده دارند می بایست دراین تکنیک مهارت بالایی داشته باشند ولی فراگیری درست ومهارت دراین تکنیک به بازیکنان حمله ای وحتی لیبروها کمک بسیار شایان توجهی می نماید .البته یاد آوری این نکته ضروریست که مهارت دراین تکنیک دیرترازمهارت دردیگر تکنیک های والیبال حاصل میشود وبه حوصله ی بیشتری هم نیاز دارد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 91
  • بازدید کلی : 167,313